the inbetweeners

Dryg, händelselös dag idag. Måste egentligen bara läsa ut boken "Mångkulturalismens utmaningar", och ni hör ju hur roligt det låter. Eller egentligen är väl ämnet rätt intressant, men det kan bli svårt att koncentrera sig efter ett tag, och nu är jag mest i en fas där jag måste låtsas som att jag ska vara med i QI där alla dessa faktan kommer att komma upp som frågor så att jag kan imponera på Stephen Fry med vad jag kan! Jag har upptäckt att jag har lite såna metoder, typ som att min inspiration till att ta en promenad varje morgon är för att förbereda mig för när jag skaffar hund, eller när motivationen för träningen sviktar så tänker jag att när jag och Bear Grylls ger oss ut i vildmarken så måste jag ju kunna visa att jag visst kan klättra i träd och grejer... Aja.
-
Annars så har min syster gjort mig en otjänst genom att få mig hooked på den brittiska komediserien The Inbetweeners. Handlar i princip om ett gäng omogna tonåringar som vill ligga (otippat), men den är sjukt rolig och jag är fast, såklart. Får slita mig för att kunna göra någonting annat över huvud taget. Alla tre säsonger finns att ladda ner, men det ska man ju såklart inte göra eftersom det är olagligt och sånt gör bara fruktansvärt onda människor. Laddar ner och knarkar och flår kattungar och våldtar handikappade barn. Usch, usch. Gör inte sånt.
-
-
-
-
-
P.S. Tydligen så är den naturliga färgen på någons ögonbryn samma färg som deras pubishår. Så... Tänk på det. D.S.

Ordbajsningar
Postat av: LN

hahahah jag sa ju att inbetweeners var bra!!

2011-11-14 @ 17:26:02
Postat av: Olof

Jag hade tänkt säga emot det sista påståendet men när jag tänker efter är jag inte så säker längre...

2011-11-15 @ 17:25:31

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0