Spänningen stiger!

Nu har jag gjort precis allt på min checklista - packat, skrivit klart och skickat in tentan, diskat, städat, duschat och till och med förberett en liten överraskning till Jennie. Om jag känner henne rätt kommer hon bli väldigt glad, och det är alltid så kul! 06.15 imorn bitti går planet till Stockholm och 07.30 får jag äntligen träffa Jennie igen!!!! Jag ser framför mig hur vi slänger väskorna åt sidan och springer i slow motion mot varandra medans "I will always love you" spelas i bakgrunden och människorna runtomkring oss börjar applådera och fäller en tår. Ack. Jag kommer ta med mig min lilla dator på resan, men jag vettetusan hur det ser ut med internet eller om jag kommer ha speciellt mycket tid att uppdatera bloggen, så vi får väl se hur det ser ut! Annars kommer jag hem igen på onsdag kväll!
Toodles!

Ordbajsningar
Postat av: LN

ha det så braaa och hälsa Jennie! skicka ej sms när du sitter på en uteservering och dricker öl utan ta istället tokiga kort och LEV FÖR STUNDEN<33< puss loveya

2011-11-22 @ 20:51:24

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0