soppa

Gjorde en inte så perfekt linssoppa igår, fy vad irriterad jag blev. Tänkte att allt skulle gå som en dans och satte mig vid datorn istället för att stå och passa soppan medans den kokade. Så hela skiten brände fast. Eller alltså, låt mig påpeka att den här linssoppan är mer av en linsGRYTA, det är knappt någon vätska kvar när man är klar. Så... ja... lite lättare att bränna fast, med andra ord. Hur som helst så har jag idag lyckats göra en SKITAGOD soppa efter Jennies recept. En potatis- och purjolökssoppa. Väldigt, väldigt god. Så jag njuter av den och ser senaste HIMYM, så får kvällen bjuda på lite plugg. FÖR ÖVRIGT så fick jag godkänt på senaste hemtentan! Är väldigt nöjd med det, så jag belönar mig själv med en liten tur till toaletten. Jag hade egentligen tänkt skriva något annat där, men jag kände nu att jag var himlarns bajsnödig så det fick bli det istället.

Ordbajsningar
Postat av: l to the inn

men du fick inte gå på toa för istället ringde jag och störde MOHAHA

2011-11-08 @ 16:25:33
Postat av: jennie

varför fick jag inget bajs-sms? :(

2011-11-08 @ 23:12:39

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0