RICKYYY

Alltså de senaste veckorna har jag (åter)upptäckt Ricky Gervais komiska geni, och det gör det ju inte bättre av att han är sjukt aktiv på twitter, youtube och hans egna blogg. Så det känns verkligen som att jag "känner" honom, jag vet typ vad han gör varje dag? Det är sjukt knäppt i alla fall att känna sig så nära en kändis, och jag är mycket medveten om hur jävla galen jag låter just nu. Hur som helst retweetade han ett av mina tweet, vilket under en halvtimme gav mig åtta nya followers på twitter. Helt crazy. Och så är jag såklart galet glad över att han faktiskt har läst vad jag skrivit och svarat på det!!!! Åååh, är alldeles fnissig, hahahaha.
Han är säkert jättesnäll person och om vi bara träffades så skulle vi bli BFFs på direkten! Tror inte ni det? Jag tror det.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0