moses supposes

Jag har haft en underbart trevlig och lugn kväll med Isabelle. Vi gick en liten promenad förbi min framtida lägenhet och kikade in i fönstrena för att se hur jag ska bo (inte alls creepy), sen gick vi och köpte lite godis och såg Singin' in the rain, typ världens bästa film? Den har fan allt. Jag önskar jag kunde dansa sådär, steppa och värsta broadway... Aaah, underbart! Vi insåg att alla dansscener har bra dans, och sen blir dom galna och verkligen HETSAR i några minuter. Sjukt kul när man har insett det. Hur som helst funderar vi på att styra ihop en maskerad med 20-talstema så vi får klä oss i såna där fina kläder.

Ordbajsningar
Postat av: l to the inn

hhahaha hade ingen aning om att singin' in the rain var så rolig!! nu måste jag ju se den

2011-11-05 @ 10:53:04

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0