lyxa till det, föfan

Igår hade jag en av världens bästa utekvällar på klubben Karlovy Lazne, fem våningarsklubb med olika teman på varje våning! Jag kanske inte måste berätta om hur vi fastnade alldeles för länge på våningen med gammal discomusik och blinkande dansgolv, jag höll på att dansa fötterna av mig! Då passade det bra att vi lyxade till det med en spadag, en timmes jacuzzibad + en timmes helkroppsmassage för ca 300 kronor är inget vi tackar nej till... Vi funderar på att ta en till massage bara för att det är så sjukt billigt och för att... ja, det var det bästa vi varit med om. Underbart. Sen har vi gått och shoppat massa billigt smink både på Sephora och Bodyshop (som är kanske 40% billigare här) och massa mys på julmarknaderna som öppnade ikväll. Jag åt världens fetaste och godaste korv. Bah så ni vet. Nu ska vi snart ut och äta middag, dricka några fler drinkar (nya favoriten: Sex on the beach. Drinken alltså.) och dansa natten lång på några fler klubbar! Ta-ta!

Ordbajsningar
Postat av: LN

å det lät kulkukkul!!! hehe finn ett fel ;);)))

2011-11-26 @ 23:32:43
Postat av: Olof

So much innuendo...

2011-11-27 @ 13:57:51
Postat av: Alva

du är tvungen.

2011-11-27 @ 19:03:51
Postat av: Alva

är inte glad för din skull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-11-27 @ 19:04:31

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0