LOTR

Jag måste bara få ta ett ögonblick för att skryta lite om vilken själsfrände jag har hittat i min nya vän Jasmine! Under de senaste månaderna vet jag inte HUR många gånger vi har high fiveat varandra och vrålat "JAG MED!!!" till saker som vi tycker om. Det gäller allt från killar (bland andranBear Grylls, Clive Owen, Robert Downey jr, Marshall i HIMYM, fast vem älskar inte honom liksom? Osv osv.), filmer och fritidsintressen till att vi båda har en förkärlek till att vara fula på kort och spela in dumma filmer. Vid en tidpunkt sa jag till exempel att man borde gifta sig i en jätteenkel, vit ,lång bröllopsklänning, men sen under har man -  vi säger i mun på varandra - "GLITTRIGA SKOR!! JAAA!!!" hahahaha. Det låter säkert sjukt töntigt när jag skriver om det, men det är så jävla stört en del grejer som vi kommer på!
Hur som helst så insåg vi båda att vi var stora Sagan om ringen-nördar från ung ålder (vi hade båda varsin ring och kunde alviska), och bestämde att vi skulle ha Sagan om ringen-marathon "en vacker dag". Den dagen är nu kommen. Snart kommer Jasmine hit och vi ska sitta här i över tio timmar och bara njuta av mästerverken som är Sagan om ringen-trilogin!! LOVELY!
-
Men först ska jag springa på stan och lägga min sparpengar på att kunna vara snygg i Prag (ytligt, jag vet, men det här ska bli snyggaste resan någonsin på alla sätt och vis!!!).
Jasmines facerape på mig under gårdagen.
Min facerape på henne under gårdagen.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0