lägenhet!

Det verkar som att jag har blivit med lägenhet, som min morfar skulle säga! Jag och Ellen var och tittade på lägenheten som jag skrev om tidigare, ettan nära centrum för 3100 kr/månaden. Den var fräsch, och helt okej även fast den låg på markplan. Kommer nog skaffa insynsskydd. Det var rätt litet, och badrummet var inte mycket att hurra för (tänk slå i knäna i dörren när man sitter på toan), men jag kan leva med det! Det kan nog till och med bli rätt mysigt! Enda saken som jag fick lite ångest över var att det inte fanns någon ugn, men jag pratade med hyresvärden och han sa att han skulle kunna ordna någon liten ugn åt mig, och då kändes det genast mycket bättre! Dessutom så ville hon som som bor där nu sälja sin bäddsoffa, soffbord, skrivbord, hyllor, barbord och tv för 500-700 kr för rubbet, så det kändes till och med ännu bättre! Kommer nog köpa en loftsäng och ha soffan under för att få plats med allt, tjejen sov nu på bäddsoffan, men det vill jag inte riktigt göra... Men ja ja, jag tror det kommer bli bra! Kontraktet är ju inte påskrivet, men jag är den enda han har pratat med och han sa att han inte såg någon anledning till att jag inte skulle få den! Så yay!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0