hemtenta nr 3

Jag lyckades få min hemtenta lite tidigare i och med att jag åker till Prag om en vecka, två dagar innan tentan skulle vara inlämnad. Såå jag sätter igång med den idag, men då motivationen och intresset inte har varit på topp den här kursen så förväntar jag mig hårt arbete och tyvärr kanske inte så högt betyg. Men vi får väl se! För er som undrar så är kursen Det mångkulturella samhället, och handlar mest bara om invandringsfrågor, migration och integrationsprocesser. Intressant, visst, men inte riktigt det jag väntade mig i det här programmet. Ja, ja, snart är den över, och dessutom har jag underbara Prag och underbara Jennie att längta till!! BARA EN VECKA KVAR!!!! Så sjukt skönt, jag vet inte ens vart jag ska ta vägen!!!
Men ja, förvarning om att bloggen kanske kommer ligga på det kalla/ovärda, eftersom jag ska försöka sjunka djupt ned i mina böcker. På återseende.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0