fars dag

Denna fars dag firar jag tyvärr inte min far, men jag skänker honom en liten kärlekstanke där han sitter 1067 kilometer bort. Förhoppningsvis har mina syskon tagit tag i firandet!!!
Annars ligger jag mest och mumsar på hamburgare, ser på studentversionen av Vem vet mest som, som vanligt, går på marathon på tvåan hela dagen (kan jävla Rickard Ohlsson sluta vara sådär lagomt sexistisk, berrewirre och allmänt DOUCHIG så att folk verkar ha överseende med det?!) och repar mig från gårkvällen. Jag hade Isabelle, Amanda och Jasmine här på vin och mys, och vi hade det väldans trevligt! Dessutom är Amanda från Sollefteå, så jag känner mig nästan som hemma när hon drar till med sin dialekt.
Bjuder stolt på bilder från när Isabelle bestämde sig för att dra på sig min älskade myspyjamas.

Ordbajsningar
Postat av: erika

http://did-you-kno.tumblr.com/post/10756642762/source



LOL ÄGD fortfarande bitter

puss unk

2011-11-14 @ 07:27:58
URL: http://imbetterthantv.wordpress.com
Postat av: Mamma

Ha, ha den julklappspyjamasen känner jag igen!

2011-11-16 @ 20:16:15

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0