falkenberg

Jag känner mig så sjukt världsvan och exotisk när jag får ta mig ut utanför Halmstads gränser och uppleva Halland!! OH, THE JOY! Nej, men, vi hade ett litet studiebesök på Falkenbergs museum under förmiddagen. Det var intressant och sådär, handlade om mat och hur vi hanterar det och lite sånt. Vet inte RIKTIGT vad det hade med vår kurs att göra, men det var på ett museum, så det var ju kul... Höjdpunkten var dock på vägen hem när Anna pekade ut huset där den där mannen hade den där sextortyrgömman!!! Värsta läskiga ödehuset som låg mitt på en åker, superäckligt var det - typiskt tortyrställe, liksommmm. Ah, det var spännande i alla fall.
Jag lekte kyckling. Perfekta kycklingminen, också.
Jag började rita av Jasmine, men det slutade med något helt annat... Tycker dock det blev bra! Jag kanske ska välja konstinriktningen nästa år istället??

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0