äntligen hemma

Gudars vad det har varit en lång dag! Jag är verkligen helt slut, och det var ju bara otur att jag kom hem på lill-lördag då samtliga i huset har valt att ha fest. Nej, själv ska jag ta och steka mig en bit lax som jag råkade ha hemma och se några avsnitt av Masterchef som jag har missat. Sen ska jag sova gott och hårt i min sköna säng tillsammans med Lille Skutt som jag har saknat sååå. Skiter i att packa upp för stunden, har bara slitit upp mitt nya doftljus ur väskan. Alltså när jag öppnade förpackningen och luktade på det utbrast jag för mig själv "ÅH HERREGUUUUD" för det luktar så underbart. UNDERBART! Så ja, skriver mer om resan och bjuder på bilder och allt imorn, så ni får sjå er!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0