åh...

Åh, så här går det när jag bestämmer mig för att köpa saker som jag verkligen behöver.
Warm lined midcut boot
Dom här skorna från Din Sko fick det bli! 399 kronor, och (här kommer min bortförklaring till att köpa dom:) sjukt värt för jag hade tittat ut dom här för typ två veckor sen och tänkt köpa dom när jag fick pengar, MEN jag fick höra att storlekarna höll på att ta slut, så då kunde jag ju inte vänta tills jag kom hem från Prag för att köpa dom? Och det var sjukt nödvändigt att köpa ett par vinterskor eftersom jag faktiskt inte har några!!!! Mina varmaste skor just nu är mina boots som jag köpte i början av min Halmstadsvistelse, och jag tror inte dom kommer bli glada i all slask och snö som kommer så småningom! SÅ VÄLDIGT NÖDVÄNDIGT!!
Sen köpte jag en ny halsduk och sån därt stickad pannbandsgrej som är så snyggt, och nya handskar. Och hårfärg, för jag har en hemsk utväxt. Så nu jävlar ska jag vara hottie boombottie i Prag, alltså!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0