ääääh

Den här dagen känns redan lång, och klockan är bara elva! Jag har redan gått på morgonpromenad, sett nyaste avsnittet av The Big Bang Theory (SHAMY IN MY <333), diskat och städat lägenheten. Snart kommer Jasmine hit för att plugga lite tenta, och senare ikväll kommer Isabelle och Amanda hit för någon slags spelkväll. Eller vi säger spelkväll, men vi har typ bara en kortlek, så vi får väl se hur det går...
Annars går jag mest bara och tänker på att jag åker till PRAG OM FEM DAGAR!!!!! Underbaaaaaaaaaaaaaaaaart. Jag har bestämt mig för att planera precis vilka outfits jag ska ha till olika dagar, så jag BARA packar det jag faktiskt behöver! Annars är jag en sån som packar allt jag har, JUST IN CASE. Åååååh, det ska bli så KUUUUL!! Och jag längtar så STÖRT mycket till att få träffa Jennie, jag tror vi aldrig har varit ifrån varandra så här länge! Snyft!!!
(Nu kommer det gamla bilder på mig och Jennie!!)
Åååh, Jennie är så himla fin!!!!! Eller oj, det här är ju Daniel Radcliffe som kvinna?? Gud, jag kan inte ens skilja på dom, så himla lika!!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

Jag minns den där dagen, du hade sminkat mig så fint och jag upptäckte att rosa faktiskt klär mig.



............ VI ÄR INTE LIKA! ÄCKLIGT! PUSS!

2011-11-18 @ 11:10:13
Postat av: LN

ahahah va är det inte typ jag och alva som har photoshopat den bilden?!

2011-11-18 @ 11:46:24

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0