Sibylla

Har jag sagt att jag har fått jobb? Nej, förmodligen inte, eftersom jag inte var helt säker på om det var sådär jättebestämt eller inte. Jag gick ju inte ens på intervju, utan dom ringde från Sibylla och sa att en tjej skulle sluta och frågade om jag kunde jobba mycket i sommar. Jag skrek ett positivt svar och blev kallad till inskolning idag, onsdag. Nu har jag avslutat mitt första pass (blir tre inskolningsdagar nu) och har fått reda på att jag redan står på schemat till nästa vecka! Yaaay. Så mina pengaproblem är ju härmed lösta, och när skatteåterbäringen kommer i juni någon gång så kommer jag leva ett gott liv. Och NEJ, pappa, det innebär inte att jag kommer slösa upp alla pengar, självklart kommer jag att spara, men jag har då inte tänkt snåla! Nej, jag ska leva gott och väl och ha det bra, samtidigt som jag lägger undan lite. För det verkar som att jag kommer jobba så pass mycket att jag kommer kunna göra det, hehe.
-
Huuuur som helst, första passet har gått braaa, det är verkligen supertrevligt folk som jobbar där, typ bara tjejer i min egen ålder! Riktigt kul faktiskt. Sen är det väl inte det mest komplicerade jobbet i världen, även om det är mycket att ta in och lära sig. Men jag tror jag kommer få till det där relativt snabbt och kommer nog trivas i sommar! Det känns riktigt kul efter ett antal jobb där jag inte trivts så himla bra. Muy bien.
Nu ska jag ta mig en chokladbit (because I'm worth it) och titta på tv. Yaay, tv!

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

härligt!!!

2011-05-11 @ 23:55:07
Postat av: jennie

Välkommen till stekflottets värld!

2011-05-12 @ 00:09:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0