SHIT DUKTIG

OJ!!!!!!!!!!! vad jag har varit duktig idag, känner jag. Har skrivit in mig på arbetsförmedlingen som arbetssökande. Tyvärr har jag ingen rätt till a-kassa eller något sånt eftersom jag inte har fyllt 20 (skyller ännu en gång på mina föräldrars långsamma fortplantningsprocess), så jag måste typ söka mig till socialtjänsten om jag inte får jobb snart. Hur som helst, nu när jag kom hem tog jag mig en banan (!!!), skrev klart mitt CV (som faktiskt blev sjukt bra om jag får säga det själv) och har till och med sökt två jobb på platsbanken. Nu har jag tänkt ta mig en välförtjänt paus och läsa min nya bok om Jenna Jameson och hennes porrliv. Imorn är planen att jag ska skriva upp alla hotell i Umeå (och Skellefteå?) och ringa runt till dom. Oddsen är ju tyvärr att jag är lite för sent ute för sommarjobb, men he gäller att vara positiv!
PASSA ER, ANSTÄLLARE I VÄSTERBOTTEN, HÄR KOMMER JAAAAAAG.

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahah sööööötö

2011-05-03 @ 18:43:54
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0