lagomt vuxet stolt

Idag gled en välbehövd lön in på mitt konto (bara typ sex dagars arbete, men nog för lilla mig!), så jag bestämde mig för att ta det mogna beslutet att åka till Obs och fylla på min stackars hylla i kylskåpet som har ekat tom i några dagar nu. Jag vet att man inte ska handla på tom mage, och vanligtvis brukar jag fylla min korg med dom allra godaste kakorna "för att jag förtjänar det", men idag gled jag faktiskt bara förbi allt onyttig och köpte ENDAST det jag behövde. Imorn ska jag köra storkok innan jobbet och göra en till sats grönsakspuré och laga en hel jävla massa köttbullar. Så allt i min vagn var endast protein- och vitaminrikt och fint och bra. Eller ja, en mörk chokladkaka slank också ner (jag är väl min mors dotter?). Jag fullkomligt strålade av lycka och stolthet av hur duktig och nyttig jag var, när jag gick förbi glassavdelningen och fick syn på gräddglass med Nogger-smak. Hoppsan. Nåväl, lite måste jag väl unna mig? Jag förtjänar det...
Så här ser den ut, för alla som undrar. Helt fantastiskt god glass!!!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0