hemmastadd

Nu har jag varit här i några timmar och gjort mig hemmastadd, och jag måste säga att jag trivs väldans bra!! Mitt hjärta som har fått sig en vana att slå dubbelslag några gånger i timmen när jag är stressad (väldigt obehagligt) har redan lugnat ner sig, så det tar jag som ett tecken att detta var välbehövt. Jag känner mig väldigt välkommen och hemma här, och Suzanne som jag bor hos är så fruktansvärt trevlig och behaglig. Ja, gudars, här kommer jag att trivas. Och att få bo med en VUXEN MÄNNISKA!!! Vilken skillnad!! Inga omogna halvalkoholister till rumskompisar, ingen barnfamilj att plocka undan efter eller väckas av halv sju på morgonen av... Nej, det här känns väldigt bra. Mycket nöjd Ingrid. Däremot har det slagit mig att jag typ måste ändra min header här på bloggen? Ska det verkligen vara nödvändigt?

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Den blev feeetsnygg i alla fall. Headern alltså. Och tatueringen. Och det är skönt att höra att du gör dig hemmastadd och känner dig nöjd :)

KRAM

2011-05-03 @ 16:58:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0