Coolingen Ingrid

Min kusin Linn skickade mig en bild från midsommar 2005. Jag och mamma hade varit i London under våren och köpt dom här kläderna, jag tyckte att jag var skitcool.
Hahahaha alltså jag dör, kolla byxorna!!! SÅ himla fräsiga. Vi köpte denna outfit på Camden Market... Så himla alternativ. Och kolla Alvas hår? Helt otroligt.

Ordbajsningar
Postat av: Alva

OMG JAG KOM IHÅG DOM DÄR KLÄDERNA JAG TYCKTE OCKSÅ DOM VAR SKITCOOLA OCH VILLE LÅNA DOM HELA TIDEN!!!!!!!!!!!!!! omgomgomg

2011-05-19 @ 20:47:44
URL: http://alvakling.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha åååååååååååååååååååååååååh!! BRALLORNAAA!Och bältet... Vad liten du var! lillngrid!

2011-05-19 @ 21:39:52
Postat av: to0ker

hahahaha! åh, den där outfiten kommer jag ihåg att du hade på skolavslutningen i 7:an också! så matchy

2011-06-14 @ 13:14:37
Postat av: Jessica Johansson

Som jag nämde; så jävla snygg! Saknar dig cooling.

2011-07-04 @ 11:06:43
URL: http://forthewindowsinparadise.tumblr.com/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0