andrahand

Just nu sitter jag och är lite lättad, eftersom jag har lyckats få tag i en lägenhet i Halmstad till hösten!! Det är en studentlägenhet som en tjej hyr ut i andrahand augusti-februari, eftersom hon ska plugga utomlands. Den hyrs ut möblerad vilket är ganska skönt, då slipper jag lägga massa pengar direkt på att köpa nya möbler, alternativt dra ner välgörenhetsmöbler med släp härifrån Umeå. Mycket skööööönt. Här är två bilder som hon skickade till mig:
Det ser väl supermysigt ut??? Halmstad, here I come!!

Ordbajsningar
Postat av: O, brother

Sexy!

2011-05-17 @ 16:39:54
Postat av: lovisaaa

hihi jag kan komma över på kafferep raring ;)

2011-05-18 @ 23:02:12

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0