uuh

Om jag trodde förra helgen var schliten så är den här... ja, jag vet inte vad. Hade en fruktansvärt kul kväll igår, nästan så den kan mätas med alla studentfester i somras! Idag mår jag väl som jag förtjänar, men det var det värt! Dock ska jag införa något litet som kallas censur här på bloggen, och inte beskriva kvällen så detaljrikt. It was a night of many firsts, om man säger så. Men ja, jag hade i alla fall skitkul, och det känns väldigt tråkigt att lämna både London och mina nyfunna vänner så snart! Dock tror jag att jag kan förvänta mig en avskedsmiddag, vilket nästan är mer än vad jag fick när jag lämnade Umeå!
Bilder har jag inte så många jag kan bjuda på, eftersom det var Malins systemkamera som blev huvudrollen igår. Vi får se om det kommer upp någon trevlig bild senare som går att använda!

Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knark, lebbsex och älgjakt!!!!!

2011-03-06 @ 22:45:11
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0