uppdatering

Tänkte gnälla om att mina besökare har svikit mig de senaste dagarna, men sen kom jag på att jag inte har uppdaterat på ett tag... Heh. Ja, det är inte så mycket som händer här, går mest promenader om dagarna eller sitter här hemma och försöker klura ut saker att göra. Jag har även försökt få tag på min käre far, så om han läser det här kan han väl logga in på skype nån gång???!! Jag har inga pengar på mobilen, så jag kan inte skicka iväg ett enda sms.
-
Har varit och träffat Jessica idag på Scandinavian Kitchen och ätit en semla.

Ordbajsningar
Postat av: Lovisaaa

tänkte köra lite ordbajsning här i ditt tomma kommentarfält!

Både jag och Ia har dreglat över dina semlebilder, abstinens härborta!!

2011-03-01 @ 20:03:30
URL: http://heybatman.devote.se
Postat av: Anonym

Den där semlan såg ganska god ut! VAR DEN DET?!



Det såg ut som att du glufsat i dig den snabbt i allafall, heheh.

2011-03-01 @ 21:33:05

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0