tiden går fort när man har roligt

Hahaha måste bara säga att Alvas förslag om att det var knark, lebbsex och älgjakt som jag hade haft för mig i lördags var hittills det bästa. Jag tror jag kör med det när någon frågar mig nästa gång!
-
Tiden går verkligen fort när man har roligt. Jag har NÄSTAN vant mig vid att bo i London, träffat lite människor jag kan kalla vänner och börjat lista ut vad jag ska spendera dagarna med, och nu är det plötsligt mindre än två veckor kvar tills jag lämnar stället!! Det känns helt knäppt! Om en vecka kommer farmor och pappa i några dagar, och sen är det bara att börja packa. Det kommer kännas så knäppt att flytta ifrån Malin. Känslan som jag saknade när jag gick ut skolan, att träffa kompisarna varje dag, har ju kommit tillbaka när jag får lägga mig i sängen hos henne varje kväll och prata om min dag. Ja, inte riktigt som gymnasiet, men nästan! Jag kommer sakna henne så himla mycket!!
Några bilder från i lördags. Vi tog visst 126 bilder här hemma, men majoriteten verkar vara på mig och Malle... Men sånt gillar vi!

Ordbajsningar
Postat av: jenkla

åh, du är så fin inkrif!

2011-03-07 @ 18:31:08

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0