sista kvällen

Jag och Malin har precis kommit hem från avskedsmiddagen vi hade tillsammans, bara hon och jag. Vi gick och åt sushi, blev lite dragna på sake och hade gråtfest in public. Imorgon sticker jag från lägenheten vid 06.00, och från London vid 10.00. Ni som har mitt engelska nummer inprogrammerat någonstans kan ju ta och slänga det, eftersom jag kommer skaffa nytt spanskt nummer inom några dagar. Skriver mitt nya nummer här då. Fram tills dess kan ni nå mig på mitt gamla, svenska nummer. Jag landar i Palma, Mallorca 17.30 (Sverige och Spanien ligger i samma tidszon, förresten), så jag lär väl komma med en uppdatering här imorgon kväll någon gång. GU SÅ SPÄNNANDE!
-
Istället för bilder på Malin och mig rödflammiga efter gråtfyllda små tal till varandra, så bjuder jag på några av pappas bilder från när han och farmor var här i veckan. Eller ja, det är väl bilder på mig och farmor, då. Enjoy.
Dom två sista, sjukt actionfyllda bilderna, föreställer mig när jag försöker brotta ner farmor så att pappa kan ta kort på henne. "STÅ STILL OCH VÄND DIG OM, FÖR FAN!!"

Ordbajsningar
Postat av: Mamma

Åh, vad udda och samtidigt kul att se dig och farmor i London tillsammans! Såg ut som ni hade trevligt! Mamma



2011-03-20 @ 15:55:10

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0