saint patricks day!

Jag ber om ursäkt för att det plötsligt har börjat handla om så mycket alkohol här på bloggen, för det är verkligen inte så att jag har blivit värsta fyllehunden på senaste tiden - JAG HAR ALLTID VARIT DET! Haha nej, nej, det har bara blivit så att när jag de senaste helgerna har träffat kompisarna och umgåtts har vi sedan gått ut och dansat, och då har det blivit lite alkohol. Men i helgen blev det inte ens speciellt mycket, så ingen behöver oroa sig. Dock kommer det ett till inlägg om alkohol nu, så ni pryda får blunda.
-
Idag är det firande av Saint Patrick's Day!!! Alla som har sett någon amerikansk film/tv-serie vet att det handlar om en irländsk högtid där det typ går ut på att bli så full som möjligt. Just den traditionen har jag väl inte direkt tänkt anamma, men däremot ser jag fram emot att få dricka en GRÖN ÖL! Jag vet inte, tydligen ska dom ha det idag, allt annat är ju grönt. Och det skulle vara sjukt kul att få prova. Nu ska jag slänga på mig det enda gröna plagget jag har med mig och möta upp dom andra tjejerna på Trafalgar Square! Lär ju vara rövfullt med folk, men vi ser väl hur det går!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0