sábado

Idag har det varit en arbetslördag. Jessika var tvungen att jobba, så jag tog hand om flickorna hela dagen. Det märks att jag bara är med dom ca fem timmar andra dagar. Vi har också varit på barnkalas, och jag måste säga att jag inte förstår hur tusiken föräldrar orkar med att ordna barnkalas. Typ 20 ungar som springer omkring och GALLSKRIKER. Det räcker väl med ens egna barn? Jag har ju bara tur som tar hand om två jättesnälla barn, för några av ungarna som var på kalaset tror jag inte att jag skulle ha stått ut med... Och jag som hade tänkt cykla ner till byn och ta en öl på deras 24/7-bar (en bar som är öppen dygnet runt i en by med 9000 invånare...), men nu är jag ju helt slut. Imorgon blir det dock fetaste cykelturen, ända bort till byn Porreras och förhoppningsvis ännu längre! Muy bien!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0