Packningpanik

Måste bara låta er alla veta att jag precis fick en komplimang angående mina kläder från självaste Linnéa Sjödin - den ni!!! Det trodde jag då aldrig skulle hända, och det tror jag inte hon heller trodde! Vi har kommit en lång väg från högstadiet...
-
Eftersom pappa och farmor landar i London om mindra än fyra timmar (!!!!!!) så bestämde jag mig för att städa upp lägenheten lite. Det började med städning, men när jag insåg att två av mina rumskompisar är ena jävla lortgrisar och även om jag städar upp runtomkring dom så kommer deras existens göra att allt annat ser förjävligt ut (ja, jag är less på dom och bryr mig inte om vem som vet det), så vände jag mig till mina egna grejer. Jag bestämde mig för att rensa ut allt som jag ska skicka hem med pappa, och öppnade en av mina resväskor för förvaring. Det visade sig visst att jag ska skicka hem ungefär hälften av alla mina grejer. Så då ville jag se om de grejer jag ska ta med mig till Mallis rymdes i min andra väska, så jag packade ner det också. Det gjorde dom precis. Så nu är jag alltså färdigpackad, och allt i en enda resväska och fem dagar innan avgång! OTROLIGT! Nu gäller det bara att smöra in sig hos pappa så han inte surar över att jag ger honom en hel till resväska att ta hem... Hehe.
Så här ser det alltså INTE ut i min resväska just nu! YAAAY

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0