ny design

730:e inlägget här på bloggen - yaay!
Jaha, vad tycker ni om nya designen? Var egentligen inte så mycket för att byta ut Hannas snygga, men jag var sugen på något nytt, och så kunde det ju inte stå "I London" längre... Så det får bli den här så länge, kanske byter den senare.
-
Har precis varit och träffat farmor och pappa!! Åh, så trevligt att få kramas med familj igen. Jag är egentligen så hemmakär så det är ju inte sant. Borta bra men hemma bäst. Eller ja, när jag säger "hemma" så menar jag min familj, det är dom som är hemma för mig. Mys mys. Imorn kommer dom hit på morgonen för att kolla in LYAN (då tar dom med sig mina muffins och daimchoklad, oroa er inte!!), och sen ska vi ut på en sån där sightseeing-buss! Det blir säkert trevligt, hoho.

Ordbajsningar
Postat av: jennie

VÄRY NICE!



Och det lät mysigt med familjebesök, hoppas du njöt av daimchokladen!



2011-03-15 @ 10:02:29
Postat av: Hanna

Jag gillar den nya designen!



Och låter trevligt med familjen på besök :)

2011-03-15 @ 15:55:39
Postat av: LN

fett snygg design!! älskar swengelskan hahaha

2011-03-15 @ 16:22:31
Postat av: lööööövisa

du pudding, jag ser inte din nya design. det suger lite, det står fortfarande london. men jag gillllllart när du är i london!

hoppas du har det mysigt med din pappa och farmor! pussss

2011-03-15 @ 21:14:56
URL: http://heybatman.devote.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0