número de teléfono

Jag har nu fått ett spanskt telefonnummer: +0034674443115. Jag fick dock en helt ny telefon med det numret, så jag kommer att ha kvar mitt svenska nummer på min vanliga mobil, ifall någon skulle vilja nå mig på det. Dock rekommenderar jag det spanska numret eftersom det kostar för mig att ta emot samtal på det svenska, men... Ja, i nödsituation så finns det alltså två nummer.
-
Idag skulle jag sticka iväg och hämta Laura på dagis alldeles ensam, för första gången. Jag hittade dit, hämtade upp ungen, satte henne i bilen och sen fick jag punka. Grrrreat. Det var ju BARA tur att jag hade lånat mormors mobil ifall jag inte skulle hitta eller något sånt, så jag kunde ringa Jessika och berätta vad som stod på. Som tur var fanns Tony bara runt hörnet, så han kom dit och så fixade allt sig. Det slutade i alla fall med att jag fick köra hem hans taxi eftersom bilen jag körde hade så dåliga däck att den var tvungen att bli inlämnad på verkstad. Jag fick köra taxi!! Hahaha. Det är väl inte varje dag man får göra det? Jag kände mig sjukt mäktig, men jag var rädd att någon skulle försöka stanna mig och åka med eller nåt. Men ja, ja, det gick bra i alla fall. Det är äventyrligt jobb, det här.

Ordbajsningar
Postat av: Vicky

Vad roligt att du är på mallorca!! :D trivs du?

Kaho är föressten också på mallorca någonstan med sin mamma, random!

2011-03-22 @ 20:28:24
URL: http://http:/
Postat av: Pappa

Undrar om det där numret stämmer helt och hållet om jag ska ringa dig från Sverige? Vilket är landsnumret, det är inte 46 eftersom det är Sveriges? Och om man skriver +, behövs inga nollor. Kolla en gång till och meddela igen, är du snäll.

2011-03-23 @ 13:23:41

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0