Martinibrud

ÄNTLIGEN fick jag mig en martini, som jag har väntat!! Eller ja, sen typ i vintras när jag lovade Linn att jag skulle köpa en martini med oliver i under min tid i London - och sista helgen lyckades jag! Men gud vad äcklig den var, kommer nog aldrig i hela mitt liv beställa en sådan igen. Men det var det värt, för jag fick smutta på mitt fina glas och äta mina sexiga oliver!

Ordbajsningar
Postat av: LN

fett långt hår du har fått ingrid bebi!!! finast i världen<333

2011-03-13 @ 10:59:40
Postat av: LNs onda tvilling

fett smörig kommentar ovanför mig

2011-03-13 @ 11:00:09
Postat av: jennie

Fiiiiiiiiiiiiiin du äääääääääär

2011-03-13 @ 11:27:32

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0