maljakt

Hahaha alltså, det är vid såna här tidpunkter då jag är glad att ingen ser mig. Malar måste vara det äckligaste som finns, av någon himla anledning. Dom fladdar så himla äckligt, låter ingenting, så man kan inte veta vart dom är nånstans i mörkret, eller ens i ljuset! Dom tycker upp från ingenstans och fladdrar framför ansiktet och man blir så SATANS RÄDD, bara sitter och viftar. Igår kväll när jag skulle somna såg jag en mal i mitt rum, men då satt den på en vägg, och jag hade en staring contest med den, så att den skulle stanna kvar där hela natten. Men sen när jag släckte lampan så kände jag en liiiiiten liten vindpust i mitt ansikte, så jag började vifta som en galning, och kände hur jag träffade den. Jag var alldeles för trött för att orka gå upp och jaga den då, men jag tänkte länge på hur den säkert skulle fladdra ner i min mun och dö en slemmig död i mitt gap. M
Men nu när jag sitter här i mitt rum så ser jag den igen! Och den är skadad, ser jag, så jag måste ha träffat den någon gång igår kväll! Men nu tänkte jag fanimig inte låta den vara, utan gick upp, tog en sko, och påbörjade min jakt. Och det är alltså nu jag är glad att ingen ser mig, för hur dum ser jag inte ut där jag viftar med en enorm sko mot en liten mal. Och så landar den ju som aldrig någonstans, utan jag måste som vifta ner den med skon tills den landar på golvet, och DÅ mosar jag den. Moahaha. Ja, ja, dum ser jag ut i alla fall. Men nu är den död. Så jag kan sova gott i natt.
-
Förlåt, nästan ett helt inlägg om hur man dödar en mal. Jag kan i alla fall berätta att på onsdag ska jag få bli klippt av en frisör som gör hembesök! Hon ska komma hit och klippa och färga Agnetas (mormor) hår, och medans hennes färg är i så ska hon tydligen klippa mig för bara 8 euro!! Alltså typ 80 spänn! Helt otroligt. Och på onsdag och torsdag är jag ledig, och då ska jag ge mig ut på cykeläventyr, och även försöka ta mig till Palma på något sätt. Mycket spännande indeed!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0