lunes

Idag har varit min första jobbdag. Jag gick upp vid tio, gjorde mig en fet frukost bestående av tre kokta ägg (plockade på gården), en baguette med tomater och färskost och ett glas färskpressad apelsinjuice. Allt såg så sjukt idylliskt ut att jag tänkte ta kort på det, men då upptäckte jag att min kamera inte fungerade. Eller först funkade den, men sen tog batteriet slut. Så jag gick och bytte batterier, men då ville den inte funka igen. Antingen hade jag stoppat tillbaka ett par använda batterier i förpackningen igen (vilket inte skulle vara helt omöjligt) eller så har min kamera bestämt sig för att sluta lyssna på batterier och fungera med hjälp av viljekraften. Hur gärna jag vill ta kort på något...
Vid tolvtiden åkte jag och mormor iväg och hämtade Laura, sen kom vi hem, Laura sov, jag lagade lunch till Vanessa, jag och Vanessa åt lunch när hon kom hem, och... Ja, vi har varit ute och lekt lite grann, nu ser vi på smurfarna. Ganska kolugn dag, om du frågar mig. Ganska skönt. Och ja, inte så mycket mer har hänt, så jag avslutar här!

Ordbajsningar
Postat av: jennie

åååh det låter ASNAJZZ!! Ägg plockade från gården, baguette och färskpressad apelsinjuice! åååh... jag smälter..

2011-03-21 @ 22:58:53

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0