jobb-ingrid

Idag har jag "jobbat". Linnea, som jag hjälpte på London Fashion Week, behövde hjälp med lite olika kontorssysslor, så... ja, jag hjälpte till. Får £20 om dagen, men det är ganska bra med tanke på vad jag har gjort idag, haha. Bara fört in saker på datorn, liksom. Väldigt simpelt arbete. I slutet av dagen fick jag dock läsa igenom en affärsplan som hon anställt en annan svensk tjej att skriva, och det var typ det värsta jag har sett! Stavfel, grammatiska fel, HELT fel ordföljd och inte ALLS skriven som en affärsplan!!! Jag höll typ på att spy, språknörd som jag är, så jag erbjöd mig att skriva om det åt henne. Så jag ska tillbaka dit imorn och göra det. Hehe.
Bjuder på en gammbild på mig och FACE-CAKE!!!! 18-årsdagen min, hehe.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0