HAR TRÅKIGT

Okej, fick lite tråkigt och kollade igenom min kamera efter lite bilder som jag inte har lagt upp här. Sen har Malle visat mig ett roligt program på internet där man kan fixa sina bilder jättelätt, sååå. Haha ja, döm mig inte.
Pappa och farmor kommer på måndag!
Det här collaget vill jag kalla "Fula familjen!". Och ja, det är en pik mot Olof att han är med på två bilder och blir därmed fulast i familjen.
Älskar den här effekten på just den här bilden! Just för att det ser ut som om kortet är taget på 60-talet, så himla najs!

(Om någon är intresserad vad fan det är jag lyssnar på för att få inspiration till sån här dålig humor så kan ni tatta min nya spotify-lista här!)

Ordbajsningar
Postat av: Jenkla

FINA BILDER! :D

2011-03-09 @ 15:30:34
URL: http://jenkla.blogg.se/
Postat av: Olof

Frank tänker på icke-rökning, bra där!

2011-03-09 @ 17:58:56
Postat av: LN

rolit att jag var FETT snygg på fula familjen-bilden



ps picnik är jävligt ute ingrid..........

2011-03-11 @ 20:16:07

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0