duktig

Nu på morgonen har jag städat nästan hela lägenheten för att muntra upp min hårt jobbande rumskompis Malin, och ska snart gå och handla! Mycket duktigt av mig. Ikväll blir det fucking semelfest på Svenska Kyrkan, även om det är en dag försent. Visste ni att dom har fettisdag här i England också? Men det heter Shrove Tuesday, och så äter man upp sig på pannkakor istället för semlor inför fastan. Malle ville ha pannkakor igår, men när man inte har mjöl, mjölk eller ens visp eller stekspade så blir det lite mer komplicerat...
Tänkte bjuda på en bild som jag tog vid Portobello Road häromdagen, bara för att göra er som tror att våren har kommit till Umeå lite avundsjuka.

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Det känns faktiskt nästa som att våren börjar komma här, och i vanlig ordning kommer alla riva av sig kläderna och bada i solsken tills de inser att vi faktiskt har minst två snöstormar kvar innan det blir vår på riktigt. Samma visa varje år, att folk aldrig lär sig.

2011-03-09 @ 14:30:50
Postat av: jennie

Jag trodde faktiskt att trädet var täckt av snö ett tag! Men tji fick jag.

2011-03-09 @ 15:29:45

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0