DAGENS OUTFIT

Jag har bestämt mig för att göra en helomvändning här på bloggen och plötsligt göra den till en MODEBLOGG!!!!!!
.... Eller?!?!??! Not. Men jag var bara tvungen att lägga upp några små bilder på mina nya skor som jag ska ha i España och vara snygg i!!!
Här är i alla fall bilder på mina otroligt sköna skor, och en liten titt på min nya jumpsuit!! Urhäftig är den, men jag kan tyvärr inte bjuda på någon helkroppsbild eftersom allt ser frukansvärt osmickrande ut. Så håll till godo!

Ordbajsningar
Postat av: Ninna

FINT!!!! plus att det var sjukt snyggt tillsammans, gud vilken babe du kommer vara i Spanien (eh ja, är NÅGOT avis...)

2011-03-14 @ 16:28:21
URL: http://www.aneditingeye.blogspot.com
Postat av: Anonym

Här kommer, på beställning lite ordbajs: Snygga skor!!!!! Var har du köpt dom?



Såg på fb (och nu läste på bloggen) att du är i Spanien OMG!!! :O Vad gör du där? Superkul ju!



Ronja

2011-03-20 @ 16:56:43

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0