cykel-ingrid

Idag har jag varit en sån satans hurtbulle så jag tror ingen av er kommer att tro det!!!! Jag har cyklat FEM FUCKING MIL!! Den ni! Och i fetaste intervallerna, för satan så bra det är med backar och berg och grejer här på Mallis. Nu är jag helt slut. Min stjärt värker. Och jag har läst ut Stephen Fry's bok, och det är en sån där bok som man blir ledsen när man läser ut, för det betyder att man inte kan läsa den längre... Och det gör det ju inte bättre med att han avslutar med att berätta hur han började knarka, och sen skriver "men det får ni läsa om i min nästa bok". FUUUUCK. Världens cliffhanger, liksom. Damn you, Stephen!!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

men det är ju bra, då kan du ju läsa hans nästa bok :D :D:D:D:D:D:D:D

2011-03-28 @ 01:38:11
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0