bicicleta, ay ay ay

Jag ÄLSKAR det spanska språket!! Man kan säga vilket ord som helst, men så länge man lägger till "AY AY AY!!!" på slutet så låter man som världens sombrero!
Imorn är min första lediga dag, och jag har bestämt mig för att spendera den på en cykel! Jag måste ta tag i min kropp (if you know what I mean), så jag ska cykla... västerut, och se vad som händer. Tydligen ligger det en by ungefär 10 kilometer bort, så vi får se om jag cyklar dit och tillbaka, eller om jag fortsätter längre än så! Det ska visst bli fint väder, så jag laddar upp med iPoden, mobilen (den har en radio, yaay), solglasögonen och kameran (det var bara batterierna det var fel på). Mycket spännande. På torsdag ska jag till Palma och strosa omkring där en hel dag, och typ gå förbi Svenska Kyrkan och sätta upp en lapp på anslagstavlan och se om någon vill bli min kompis. Vad skriver man i en sån kontaktannons?

Ordbajsningar
Postat av: Jonas

åååh det låter så sjukt härligt

2011-03-23 @ 12:43:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0