apokalypsbussen

Nu när jag åker fram och tillbaka till St John's Wood för att hjälpa Linnea med lite saker, så åker jag faktiskt på vad jag kallar för APOKALYPSBUSSEN!! Slutstationen är nämligen ett ställe som faktiskt heter World's End, och det är så sjukt underhållande. Har hela huvudet fullt med massa fantasier om hur den filmen skulle vara, bussen som åker till världens ände... Ja ja.
I Linneas lägenhet är det så SJUKT kallt, så det är inte sant!! Idag tog jag Malins myskofta på mig, men ändå fryser jag ända in i märgen. Jag har typ aldrig druckit så mycket te som idag. Och HOBNOBS! Om någon minns dom. Havrekakor, liksom. SKITGODA som jag inte har ätit sen jag var mycket liten. Urgoda, ska börja köpa dom nu. Sen är det ju världens lyx, för Linnea lagar lunch åt mig varje dag, idag blev det vegetarisk lasagne och tankarna färdades tillbaka till Sverige och Ellens veggielassie. Fantastiskt gott är det! Gud vad jag babblar på, och inget vettigt har jag att säga heller. Hejdå.
Hmmm, jag saknar mina syskon!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0