ännu en kul kväll

Igår kväll hade vi en trevlig liten "avskedsmiddag" hemma hos Jessica i Clapham. Vi gjorde tacos, vilket var sjukt välkommet i mina och Malins hungriga magar. Efteråt var vi så mätta så vi knappt orkade röra på oss, men ändå bestämde vi oss för att gå till en utsedd klubb i Clapham Junction. Den klubben hade tydligen problem med baren, så dom släppte inte in någon. När vi gick för att hitta någon annanstans att vara gick vi förbi ett ställe som spelade "Sexy bitch" och jag och Malin tog detta som ett tecken och gick in. Ja, vi kunde ju inte klaga, för gratis inträde och i princip EXAKT Malins Spotify-spellista gjorde kvällen lyckad ändå! Ja, oj, oj, oj, vi dansade så länge i sträck att jag nu har träningsvärk i rumpan. Ja, av för mycket booty shake. Men sjukt kul hade vi i alla fall. Det kommer nog lite fula bilder senare under dagen för den som är intresserad av hur mycket fulare jag kan bli. Och kolla in min video på Facebook också där jag ställer upp Malles telefon och dansar. Lyssna efter Malin i slutet när hon inser vad jag håller på med. Sjukt kul.
-
Idag ska vi sticka iväg på Camden Market och träffa tjejerna där. Malle är nu och handlar lite ny hårfärg eftersom det blev lite misslyckat igår. Hennes hår råkade bli grått, och då menar jag GRÅTT. Jag försökte övertala henne om att det inte alls syntes och såg bra ut, men sen träffade vi några högljudda irländare på tunnelbanan som skrek ut över tuben "I really like your grey hair... Oh, I mean blonde hair!". Dessa män tyckte för övrigt att jag såg irländsk ut, vilket var första gången jag hört det. Dom kallade mig Moira O'Hara och hade kul åt det.
Ikväll ska vi till Holborn på gratis bowling+disco-kväll, och det gillar vi!
-
P.S. Min hårfärg blev jättebra, är nu "Mörkblond". Eller ja, har ju min gamla hårfärg under, men förhoppningsvis blir det lite ljusare i España.

Ordbajsningar
Postat av: LN

googla moira o'hara värsta hotta 40-talsbaben eller nåt!!!

2011-03-12 @ 13:43:37

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0