trånar

Sitter och trånar efter att få åka ut och resa (Jennie är i Grekland och har sig, är det otippat att jag är avis?), och jag längtar tillbaka till London. Jag och Malin sa ofta när vi fortfarande var där att vi förmodligen inte skulle komma tillbaka till London på ett tag efter att ha åkt hem igen, typ för att det inte skulle finnas så mycket som lockade när plötsligt världsstaden hade blivit en stad man bott i, liksom. Som att charmen var borta. Men nu känner jag, överraskande nog, att jag saknar allt som London innebar... typ lite av friheten och lyckan jag kände där. Inte för att jag är olycklig här i Umeå, men jag längtar verkligen tillbaka. Sen hade jag väldans trevligt och roligt tillsammans med Lovisa, Jessica och Agnes, och jag vill bara träffa dom igeeeen, buhuhuuu. Åh, vill verkligen tillbaka. Undrar om jag kanske kan ta någon billig resa från Malmö eller Göteborg när jag väl bor där nere. Lockar väldigt bra, måste jag säga...
Ja, ja, medans jag sitter här och trånar efter London, äter Polly och halvser på Saving Private Ryan (dock lite svårt att "halvse" världens coolaste krigsfilm med fetaste surroundsoundet), så tänkte jag bjuda på några fina bilder som Alva tog från inflyttningsminglet hemma hos pappa igår. Håll till godo!
Åh, vad vi är skojiga ibland. Observera våra fräsiga naglar. Och min sängkammarblick på förra bilden.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0