TEXT

Här kommer ett litet inlägg med sån där ovärd text som jag brukade ha på bloggen innan jag fick min nya kamera - minns ni den tiden? Haha, alltid på apberget så hade alla småtjejer bah "Jag minns när vi satt vid älven och drack cider. Jag minns, minns du?". Det ska bli min nästa tatuering.
ANNARS DÅ? Ja, jag har haft lite för kul den här helgen, så nu ska jag ta det bra lugnt i... några veckor. Jag har hunnit med att dricka vin med Linn, träffa flammorna från förr, Frida och Julia, samt ha personalfest med Sibylla-tjejerna. Som sagt, riktigt kul, men nu har jag gjort mig förtjänt av lite lugn. Jag ser fram emot fredag och midsommarafton i mormor och morfars stuga som vanligt, det ska bli riktigt kuuul. Jag är en sån där som vill köpa nya kläder till olika högtider, så idag åkte jag hem med en blommig långkjol från H&M för bara 75 kr. Yaay. Åh, vad tråkigt jag skriver om. Ja, ja, jag ska ta och ordna en extern hårddisk så jag kan föra över bilder till datorn igen. Det är alltså anledningen till att jag inte kan bjuda på bilder just nu - min dumma dator är full av annat onödigt som jag inte vill göra mig av med.
Okej, det var allt för den här gången! Gobaj!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

jag tycker det var intressant

2011-06-21 @ 16:21:50
URL: http://alvakling.blogg.se/
Postat av: Olof

jag tycker din mamma är intressant

2011-06-22 @ 11:37:37
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 08:49:35
URL: http://smsalåna.nu

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0