sista bilderna...

Nu kommer (förmodligen) de allra sista bilderna från min gamla samsungkamera, för nu har jag klickat hem en alldeles SPROJLANS NY Canon Ixus 220. Och ja, det betyder alltså att skatteåterbäringen trillade in på mitt konto idag - LITE NAJS?!?!?!?! 14 000 bara sådär. Så kameran är kirrad, nu ska jag beställa en massage åt mig själv (jag förtjänar det) på nästa lediga dag, samt köpa mig ett par ordentliga skor som jag kan ta långa, härliga sommarkvällspromenader i. Det låter väl ändå som ganska bra investeringar? Sen ska jag faktiskt inte spendera så mycket mer, förutom att unna mig små guldkorn i sommarens vardag, så som att möjligtvis ta ett glas vin på någon uteservering tillsammans med vänner eller gå på bio och se efterlängtade filmer. Det tycker jag låter rätt bra.
Så ja, de sista bilderna från min kamera:
Jag och mamma åkte till Gammlia för att fira nationaldagen. Olofs kör (Hållidej) sjöng fina sånger.
Grillmiddag hos pappa tidigare ikväll. Hur härligt väder var det inte idag, förresten?!

Ordbajsningar
Postat av: Alva

sådär ser jag ut när jag inte är beredd....;)

2011-06-10 @ 19:38:01
URL: http://alvakling.blogg.se/
Postat av: Alva

nu tycker jag det är lite dålig uppdatering här inger!!!

2011-06-13 @ 21:39:49
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0