Papa Kling

Jag hoppas att ingen har missat min fantastiska pappa i tidningen idag? Han ska bli kyrkoherde i Holmsund till hösten, och jag kunde inte vara mer stolt över honom! Jag hade tänkt ta mig tid och skriva om hur bra min pappa är, som alltid oroar sig för mig (ibland till gränsen att det blir omöjligt att stå ut med) och alltid älskar mig och mina syskon helt villkorslöst. Han är väldigt duktig på att stötta mig i olika sorters frågor, och ger (oftast) väldigt bra råd, vare sig jag ber om det eller inte! Han kom och hälsade på mig i London, sen har han gått med på att köra ner med mig till Halmstad i augusti, vilket jag tycker är helt otroligt. Så ett stort HIPP HURRA för min käre far, som är så snäll och rar.
Bilden blev ju väldigt bra, men om VK hade frågat mig så skulle jag ha gett dom några som jag tyckte passade bättre...
Eller min all-time favorit:

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Den sista bilden underifrån skulle ha varit rolig i VK! Tack, min älskade dotter, för uppmuntrande ord!

2011-06-16 @ 10:32:54

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0