NÅDIGT

Jag fick precis mitt schema för resten av juli. Jag är ledig varannan helg, vilket inte är nådigt. Jag gillar att jobba på Sibylla, men jag VISSTE att jag skulle bli lat när jag fick ett par dagar ledigt! Attans också. Ja, ja, jag har i alla fall mest stängning, och till skillnad från alla andra som jobbar på Sibylla så har jag faktiskt inget emot att jobba stängning. Särskilt inte under den period i juli då jag har tillgång till pappas bil. Om det är fint väder då lär jag ligga ute vid stranden från tidigt på dagen och sen hinna hem och jobba till klockan fem igen. Det kan passa mig, tror jag.
-
Annars då? Jag är råååtaggad på Halmstad, jag vill verkligen bara få veta hur antagningen ser ut så att jag verkligen kan börja planera min flytt ordentligt!! Åh, det ska bli så himlarns kul. Nej, nu ska jag fortsätta njua av mina sista lediga dagar för resten av sommaren. Snyft.

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Fast det är endast under 5 dagar i juli då du kan ha bilen.

2011-06-23 @ 09:23:07
Postat av: Felicia| Mode,Design & Vardag

fin blogg! =)



allt bra?

2011-06-23 @ 09:31:54
URL: http://myfellaan.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0