Midsommarafton

Här kommer bilder från midsommarafton samt firandet av Alvas 18-årsdag. Missa för guds skull inte videon längst ner med min och mina syskons lilla hyllning till Alvas liv!!!
(Synd att alla var så fina på det här kortet förutom ful-Alva.)

Ordbajsningar
Postat av: jennie

ååhhh GUDARS, jag har så mycket att säga!!



SÅ HIMLA BRA LÅT!!! Först och främst. Kan jag få en låt om jag.. gör någonting riktigt coolt?



Olof äger på att posa!



VAD FIIIN du var på midsommar! Vill ba nyp dig i kindah!



PUSS

2011-06-27 @ 23:56:04
Postat av: Tilde

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 14:53:43
URL: http://gravidforsakring.net

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0