lite fler bilder

Jag har som sagt inte sådär jättemycket att berätta om, så jag tänkte bjuda på några bilder från senaste veckans höjdpunkter...
Jennie tog bort tandställningen och kom och visade upp sina fina, raka, vita tänder på jobbet innan hon pös iväg till Grekland! Jag lovade henne att hon skulle få en fin ram på bloggen.
Jag och Linn åt chips och hittade ett SKITSTORT CHIPS!!! Var tvungen att ta fram Lasse för att visa hur stort det var. Helt otroligt!
Var på inflyttningsmingel hos pappa och Josefin i deras relativt nya lägenhet. Fick inga bilder från själva minglet, men jag och Olof hittade senare ett par glasögongrejer och hade kul.
Igår kväll blev det en spontanträff med Petra och Oskar som jag inte sett sen i... höstas någon gång? Länge sen var det i alla fall, så det var riktigt kul! Jag fick dom att posa med Lasse, såklart.

Ordbajsningar
Postat av: Anonym

hahah, tack for den fina ramen! Aven om jag sag helt slut ut?.. Och du och olof ar allt bra sota ni! Puuusss

2011-06-06 @ 22:41:21

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0