INTE ovärt

Idag tog Freyr studenten, och självklart var både hans och min familj på plats! Riktigt trevligt var det, fick världens nostalgi när alla sprang ut. Suck, tänk att var ett år sedan jag tog studenten? Ett år går så sjukt snabbt, det är helt otroligt. Undrar vad jag gör om ett år från idag? Det är verkligen helt omöjligt veta, det känns som att vad som helst kan hända mig nu. Det är en ganska skön känsla, faktiskt. Ja, ja, här kommer några bilder och några videos. Alla UIG:are som läser denna blogg kan observera att jag satt och drack champagne med Shannon, hahaha.
Min nya MOBIIIIIL, en Samsung Galaxy S!! Sååå nöjd än så länge, har suttit och pillat på den hela dagen. Har blivit en riktig tekniknörd bara dom senaste dagarna, känner jag. Går och skryter om min mobil och min kamera, herreminje.

Ingrid retas from Ingrid Kling on Vimeo.

Studentpicknick from Ingrid Kling on Vimeo.


Ordbajsningar
Postat av: alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ingrid kola min blogg där finns bilder från min kamera :D

2011-06-17 @ 16:41:13
URL: http://alvakling.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0