FELÅT DÅ

Förlåt då för dålig uppdatering, men de senaste dagarna har jag lämnat kameran hemma på ren trots för att jag inte vill att det ska finnas några fler bilder som inte är från min nya kamera, men så KOMMER INTE MIN NYA KAMERA NÅGON GÅNG EFTERSOM JAG BESTÄLLDE DEN PRECIS INNNAN HELGEN. Och jag vill helst kunna bjuda på några sorts bilder, det är lite roligare så TYCKER JAG. I alla fall. På onsdag kommer jag att ha jobbat 12 dagar i sträck, och jag hade tänkt säga att det är därför inget roligt händer, men faktum är att jag har lyckats klämma in en hel massa roligheter ändå! Nu minns jag dock inte så mycket av vad jag har hållt på med... Helgen spenderades i alla fall till största delen med Linn (som förhoppningsvis resten av sommaren kommer att göra också!!), och vi hade till viss del lite FÖR roligt. Vi träffade bland annat en man på Olles som ville ragga upp oss till sin son, som han "precis har träffat, han har problem med fruntimmer och han var ett misstag på 80-talet". Ja, så kan det gå. Sedan har även Jennie kommit hem från Grekland, dock bara för att åka härifrån igen på måndag. Då åker hon till England för att jobba på en bondgård, och kommer inte hem förrän 17 juli!!! Fybubblan. Jag babblar. Det jag hade tänkt säga var att från och med onsdag så kommer jag bara jobba EN DAG fram tills midsommar, så detta blir som min lilla semester. Så därför skulle jag tycka det var extra roligt om alla som har läst så här långt kan höra av sig för att hitta på saker med lilla mig. Uppmuntrar alla sorters äventyr och konstigheter, kan nästan med säkerhet garantera att jag är sugen på att hitta på nästan vad som helst. BAAAAAAAJ.
CALL ME!

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Ska vi hitt på någe?

2011-06-14 @ 15:11:57
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Jessica Johansson

Du är så jävla snygg Ingrid!!!

2011-07-04 @ 10:59:16
URL: http://forthewindowsinparadise.tumblr.com/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0