vad hände?

Sen när kan man helt enkelt inte lita på dessa väderhemsidor???!! Liksom visst, dom stämmer inte alltid, men i alla fall på ett UNGEFÄR!! De senaste veckorna har jag tittat på vädret på kvällen innan jag somnar; "Åh, blir det soligt och 21 grader hela dagen imorn? NAJS, då ska jag sola!!!", och sen när jag vaknar tittar jag ut så är det mörka moln och ingen blå himmel så långt ögat når. Sen kollar jag hemsidan igen, och där har dom plötsligt ändrat sig. "Eh, nej, förresten, vi menar molnigt med lokala regnskurar och inte alls sol! Men på TISDAG, då kan du planera in en tripp till stugan, för då blir det minsann sol och 21 grader!!"
Hur ska jag lita på er nu, SMHI och Yr.no? Hur?

Ordbajsningar
Postat av: LN

"Hej, jag är en förvirrad tjej som skriver hej. Varför kan meteorloger säga vilket väder det blir om 500 år men inte om det blir sol till helgen? Och så avslutar jag lappen med ring mig."

2011-07-04 @ 14:10:47

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0